Inbegrepen bij Weddingplanning?

Welke services zijn inbegrepen bij weddingplanning (1490 euro)

  • Onbeperkt aantal meetings
  • Kennismakingsgesprek
    • Bespreking van jullie wensen, ideeën, verwachtingen, thema, budget
  • Opvolging budget
  • Locatie
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken. Bezoek aan de gekozen locatie om afspraken te maken.
  • Kerkelijke ceremonie
    • Draft bezorgen van een misboekje
  • Ceremoniespreker (bij alternatieve ceremonie)
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken ceremoniespreker.
  • Muzikale omlijsting ceremonie
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met zanger(es) of groep.
  • Catering
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met cateraar.
  • Fotograaf en/of videograaf
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met fotograaf en/of videograaf.
  • Trouwringen
    • Zoektocht, voorstellen juwelier/goudsmid
  • Visagie en haarstyling
    • Zoektocht, voorstellen visagiste & hairdresser
  • DJ en/of band, sound & light
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met DJ en/of band, firma belichting.
  • Vervoer
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met vervoersfirma.
  • Grafisch designer
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met grafisch designer.
  • Decoratie en meubilair, tent, stroomgroep, toiletwagen, …
    • Opmaak moodboard, zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met leveranciers. Coördinatie opbouw en afbraak. Opmaken plaatsingsplan. Aanbrengen decoratie op ceremonie en feestlocatie.
  • Bloemist
    • Opmaak moodboard, zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met bloemist. Bloemschikken tafel, aanbrengen bloemen en tafeldecoratie is inbegrepen in de offerte.
  • Bedankjes
    • Zoektocht, voorstellen
  • Gastenboek
    • Zoektocht, voorstellen
  • Photo/Video Booth
    • Zoektocht, voorstellen, contacteren, afspraken maken met leverancier.
  • Opmaak gedetailleerd draaiboek
  • Ceremoniemeester op de dag van het huwelijk (+/- 14 uur)
    • Timekeeper;
    • Uitdelen van de corsages aan de gasten;
    • Organiseren van de volgorde van de suitewagens en briefen van de chauffeurs;
    • Eventueel lintjes aan de volgwagens hangen;
    • Organiseren van de volgorde van suite;
    • Regelen van het in- en uitstappen van de suitewagens;
    • Bewaren van het ringkussen, trouwboekje, huwelijkskaars en de nodige papieren;
    • Organiseren van de in- en uitrede in het gemeentehuis en de kerk;
    • De gasten hun plaats wijzen tijdens de plechtigheid;
    • Aangeven wanneer het intredelied mag starten;
    • Aangeven mandje met bedankjes voor kindjes op het einde van de plechtigheid;
    • Zorg dragen voor de bloemen die het koppel na de plechtigheid krijgt;
    • Begeleiding van de suite naar het feest;
    • Hulp bij het nemen van foto’s van het bruidspaar;
    • Ontvangst van de gasten op het avondfeest;
    • Zorg dragen voor de cadeaus en bloemen die het bruidspaar krijgt;
    • Hulp bij het uitdelen van de bedankjes;
    • De gasten begeleiden aan tafel;
    • De intrede van het bruidspaar in de zaal aankondigen;
    • De gasten begeleiden naar het buffet;
    • Zorgen dat de openingsdans op het juiste moment en met de juiste muziek plaatsvindt.